lunavandenberg.reismee.nl

Sunny days in Berlijn

Berlijn, 07-04-2019, 19:36

Daar zijn we weer! Hallo allemaal! Ik hoop dat het allemaal goed met jullie gaat en het net zo mooi weer is als hier de afgelopen dagen

De 22 graden zijn de afgelopen dagen wel aangetikt. Bizar lekker weer gewoon naar stage kunnen fietsen met alleen een korte mouwen shirtje en een lange broek. HEERLIJK, Ik moet ook eerlijk zeggen dat nu de zon er echt door is hier, Berlijn nog 10 keer leuker is. Als ik nu ook maar een dag vrij ben zit ik in een van de velen parken hier alleen een boekje te lezen of met vrienden biertjes drinken.

Nog tientallen plekken ontdekt die fantastisch zijn hier, aan het water met een wijntje met Sophie laatst nadat ik een kapot drukke dag had op stage. En afgelopen weekend allebei de dagen in het park gezeten met vrienden onder genot van een lekker biertje. Haha. Kijk ook maar even de jaloers makende beelden onder t kopje fotos.

Voor de rest kreeg ik wat reacties dat ik meer schrijf over alles buiten stage dan in plaats van mijn stage haha. Dus f een update over stage. Het gaat goed, maar het is bizar druk. Het is moeilijk om nu even kort op te schrijven op welke manier het druk is in korte woorden maar er zijn heel veel dingen gaande in het bedrijf op het moment. Woensdag 17 April vliegt mijn baas voor 2 weken naar Guanghzou ( China) om samen met zijn business parter de Canton Fair bij te wonen. Even extra uitleg me baas heeft 2 bedrijven en dit is voor zijn andere bedrijf in Hong Kong die hij samen runt met zijn schoonbroer in Amsterdam.

Dit is een van de grootste beursen op de wereld, waar mijn baas al jaren heen gaat. Dit betekent dat ik in deze tijd alleen er voor sta en het bedrijf in me eentje run. Dit is een grote verantwoordelijkheid die ik ergens wel eng vind, maar ook een uitdaging waar ik zeer waarschijnlijk veel van leer. Vanwege het tijdverschil met China is het ook niet even mogelijk om f wat te vragen, dus zeker een uitdaging. Vanwege deze beurs moest er heel veel geregeld worden en is mijn baas voornamelijk druk met het runnen van zijn andere bedrijf waardoor ik bijna Silverspot al alleen run. De afgelopen weken waren dan ook bizar druk en daar had ik zelf ook last van om van me af te zetten. Gelukkig gaat dit nu beter .

Voor de rest schreef ik de vorige keer over dat 1 van mijn Nederlandse maatjes naar huis ging, Bennie is nu alweer thuis en nu gaat Nick deze week alweer naar huis. Erg jammer, dan zijn de maatjes van mij en Sophie allebei weg. Omdat dit Nick zijn laatste weekend was hebben we dit dan ook weer afgesloten in '' onze'' club; Soda. Gelukkig kan ik nog ook heel goed met wat andere Nederlanders en mensen van de internationale groep. Van de internationale groep had ik vorige weeek een huisfeestje van David. David komt uit Belgie, en samen hebben we met andere mensen en Sophie ofcourse een hele leuke groep. Het huisfeestje was super gezellig en voelde als een club haha.

Ik krijg het zelf wel steeds lastiger met de tijd, over 1,5 maand zit ik alweer in de examenzaal 1 van mijn laatste examens te maken. Juist omdat het nu zo mooi weer is en er zoveel te doen is vliegt de tijd voorbij. Er zit maar 1 ding op en dat is genieten van de tijd die ik nog heb hier. Ook ga ik met een Amerikaans vriendinnetje en nog wat andere meiden in begin Mei naar Copenhagen. Een retourtje kost maar 35 euro, dus ja dat kunnen we niet laten liggen natuurlijk. Hostel erbij en we zijn voor super weinig geld een weekend in Copenhagen, keuze is snel gemaakt haha. Dus ik neem het heel letterlijk ik moet nu gewoon genieten van de tijd die ik nog heb met de mensen hier. Dus ja ik geniet haha.

Voor de rest zie ik de meeste van jullie over iets minder dan 2 weekjes met Pasen! Hier kijk ik zo naar uit, dus ik zie jullie snel!

Dikke kus en knuffels van mij!

Reacties

Reacties

Ina

Top te lezen dat je het naar je zin hebt...meer dan dat geloof ik?tijd gaat snel he....geniet

Diana

Met jouw enthousiasme is een bedrijf runnen en genieten geen probleem.
Veel plezier alvast in Copenhagen en heel veel gezelligheid met de Pasen met jouw familie.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!