lunavandenberg.reismee.nl

De eerste maand in Berlijn

Berlijn, 10-02-2019, 18:56

Zo dat is weer 3 weken verder sinds de vorige update. Ik heb de afgelopen week(en) heel veel leuke dingen gedaan voornamelijk.             Ondertussen zit ik alweer een maand in Berlijn, de tijd gaat echt super snel en om eerlijk te zijn kijk ik er al tegen op om hier weg te gaan   Zo veel leuke dingen en mensen hier waar ik super goed mee kan. Over een weekje komen paps en mams me gezellig opzoeken waar ik ook erg veel zin in heb.

En nu verder na wat ik de afgelopen week(en) heb gedaan.

Er is een whatsapp groep met allemaal Nederlanders in Berlijn waarmee ik vorige week een hapje ben gaan eten. En vandaag ( 10-02), heerlijk mee gebruncht heb en geborreld. Superleuk zo app met alleen maar Nederlanders. 

Ik had een leuk Nederlands huisgenootje die helaas weer naar huis gegaan is. Samen nog wat gegeten en haar daarna na het station gebracht. Een dag later werd zij alweer vervangen door ( gelukkig) ook een heel leuke Nederlandse meid, Sophie.

Zo zijn we (Sophie, Claire en ik)  ook afgelopen woensdag ( 06-02) naar de voetbalwedstrijd Hertha BSC tegen Bayern Munchen  geweest. Claire ken ik al een tijdje hier, en Claire komt uit Parijs. Dit vond ik echt super vet, en het was nog een super leuke wedstrijd ook. Uiteindelijk heeft Bayern Munchen gewonnen in de verlenging 2-3. Alleen de ervaring was super vet, een uitverkocht stadion met een leuke sfeer.

Ook heeft Hilal super lekker Turks voor mij gekookt. Hilal heb ik de eerste week in Berlijn hier ontmoet en Hilal komt uit Turkije. Super lekker traditionele Turkse gerechten wat ik nog nooit eerder had gezien of gehad. Maar echt super lekker   .

Voor de rest, zijn er weer heel wat feestjes en etentjes geweest. En hebben Sophie en ik heerlijk samen gekaasfonduet. Erg chill weekend gehad, met een house party en vandaag dus de brunch. En ook nog een bezoekje gedaan aan de voormalige Berlijnse muur ( East side gallery.) Kort gezegd erg veel gedaan de afgelopen weken.

Een dikke kus van mij en tot snel!

Kijk ook eventjes bij het kopje fotos voor fotos van de wedstrijd en meer! 


Reacties

Reacties

Ina

Ooooo wat gaat het snel he als je het na je zin hebt....fijn te horen dat je plezier hebt en gezellige mensen om je heen hebt,

Groetjes ons?

Annita

Heey topper, nou laat jou maar schuiven wat super leuk om te lezen dat je het zo naar je zin hebt. Wat een ervaring en vrijheid. Wordt nog wat als je terug mag baar Elsloo?. Succes verder! Xxxx van ons

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!