lunavandenberg.reismee.nl

De zoektocht naar kamers & afscheidsfeestje

Elsloo, 24-12-2018, 19:33 

Heehallo allemaal!

Nu begint het toch wel dicht bij te komen, 3 Januari is het al zover en vertrek ik voor 5 maanden naar Berlijn. Toen ik hoorde dat ik door de selectieprocedure ben gekomen en was aangenomen bij Silverspot was ik zo zo blij. Ik kon niet wachten ( en eigenlijk nog steeds niet) tot dat het begint.

Maar toen moest er een kamer gevonden, ik ben daar nu wel achter gekomen dat dat in Berlijn nog best lastig is. Ik heb een kamer bezocht in Berlijn en die huisgenoten ontmoet maar uiteindelijk aan het lijntje gehouden door de huisbaas. Daardoor moest ik nog last minute op zoek naar iets nieuws. Gelukkig is het gelukt en heb ik een superleuke kamer gevonden midden in de stad   

Ook heb ik gister ( 23-12-2018) een (afscheids) feestje gehad voordat ik weg ga. Dit was een superleuke avond met alle vriendinnen, spelletjes en voornamelijk veel wijn. Superleuke dingen gekregen, en nog met iedereen kunnen bijkletsen voordat ik weg ga.

Nu nog genieten van de feestdagen, en dan is het 3 Januari is het zover moving day!! Fijne feestdagen allemaal en tot snel!

Dikke knuffel,

Luna

Reacties

Reacties

Wilke

Super leuk voor je Luna, en wat spanned.
Ik hoop dat 't een super leuke stage wordt
En dat je je thuis gaat voelen daar.
Hou me maar op de hoogte, leuk!
???

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!